Managed Server en VPS Voorwaarden

1. Onder de hiernavolgende voorwaarden en condities van deze overeenkomst zal “Provider” een VPS ter beschikking stellen en VPS services leveren aan “Cliënt”:

a) Duur van de overeenkomst

Cliënt gaat akkoord met een initiële contractduur van 1 maand (verder “Contracttermijn”). De minimale duur van deze overeenkomst is gebaseerd en afgestemd op het type service welke “Cliënt” wenst af te nemen. De minimale contractsduur wordt bepaald door “Provider”.

b) Ingangsdatum

De eerste betaling inclusief eventuele opstartkosten dient door “Cliënt” te zijn betaald alvorens de dienst daadwerkelijk wordt geleverd. Zodra “Provider” het verschuldigde bedrag heeft ontvangen zal “Provider” starten met het leveren van de dienst tenzij in onderling overleg met “Cliënt” een andere startdatum is afgesproken.

c) Verlenging van de overeenkomst door “Cliënt”

Deze overeenkomst zal automatisch worden verlengd indien “Cliënt” niet tijdig heeft opgezegd. Na het verstrijken van de initiële contracttermijn is het mogelijk maandelijks op te zeggen. Opzegging dient te geschieden schriftelijk met in achtneming van een periode van tenminste 30 dagen voor de geplande datum van opzegging. Het verschuldigde bedrag bij verlenging van de dienst door “Cliënt” kan onderhevig zijn aan prijswijzigingen. Verlenging van afgenomen diensten door “Cliënt” houdt in dat “Cliënt” automatisch akkoord gaat met eventuele wijzigingen in deze overeenkomst, prijswijzigingen of wijzigingen in de productsamenstelling. Kosten voortvloeiend uit de verlenging van een dienst worden automatisch bij “Cliënt” voor een periode van 1 maand vooraf in rekening gebracht.

2. VPS-prijzen en productspecificaties kunnen door “Provider” op eigen beweging worden aangepast. Indien “Provider” de productsamenstelling dermate verandert dat er voor “Cliënt” een nadelige situatie ontstaat, staat het “Cliënt” vrij deze overeenkomst per directe ingang schriftelijk te beëindigen binnen een periode van 30 dagen na wijziging of aankondiging van de productsamenstelling.

3. Eventuele bedrijfskritische en fraude- en/of misbruikgevoelige informatie welke voortvloeiend uit deze overeenkomst door “Provider” aan “Cliënt” wordt verstrekt zal door “Cliënt” als zodanig worden behandeld. “Provider” gaat ervan uit dat vertrouwelijke informatie welke aan “Cliënt” wordt verstrekt, als vertrouwelijk wordt behandeld. Deze vertrouwelijke informatie omvat, maar is niet gelimiteerd tot, de bepalingen vermeld in deze overeenkomst, productinformatie, dienstbeschrijvingen en prijzen. De “Cliënt” verklaart geen geleverde diensten, producten, technologieën, broncodes en bestanden beschikbaar gesteld door “Provider” aan “Cliënt” in zijn geheel of in gedeelten te zullen desintegreren, demonteren, ontcijferen, na te bootsen of na te bouwen.

4. “Provider” verbiedt het publiceren of het beschikbaar stellen van illegaal of ongepast materiaal en materiaal welke de werking van het internet kan verstoren. “Provider” verbiedt het linken naar externe content zonder toestemming van de eigenaar van de content. Provider verbiedt het gebruik en ter beschikking stellen van spyware, virussen, Trojan Horse software, illegale programmatuur, Peer to Peer bestandsarchieven, hacksoftware en andere ongewenste en of illegale bestandsuitwisseling.

5. “Provider” verbiedt spamming. Onder spamming wordt verstaan het versturen van ongevraagde e-mail met een commercieel of wervend karakter (Unsolicited commercial e-mail). Wanneer de opdrachtgever na een eerste waarschuwing van de provider zich nogmaals schuldig maakt aan spamming via de (mail)servers van de provider of via de aan de klant ter beschikkinggestelde VPS zal de provider de opdrachtgever onherroepelijk de toegang tot de VPS ontzeggen. De door de opdrachtgever reeds betaalde abonnementsgelden kunnen niet worden gerestitueerd.

6. “Cliënt” dient zich op zodanige wijze te gedragen dat wordt voorkomen dat aan de cliënt toegewezen IP adressen worden toegevoegd aan of worden gepubliceerd in zogenaamde black lists (zwarte lijst met als doel het blokkeren van IP adressen).

7. “Cliënt” zal geen denial of service attacks of andere services gericht op het verstoren van de werking van eigen of andere servers uitvoeren of laten uitvoeren.

8. “Provider” geeft geen garanties, voorstellingen en of implicaties af van enig soort voor de dienst welke wordt geleverd tenzij dit nadrukkelijk schriftelijk aan “Cliënt” wordt bevestigd en of beschreven. “Provider” is niet aansprakelijk voor materiële en of immateriële schade en of gevolgschades, verlies van data die wordt geleden als gevolg van het gebruik en misbruik van de door de “Provider” geleverde diensten, producten en of verstrekte (verkoop)informatie. “Provider” kan niet aansprakelijk worden gehouden voor materiële en immateriële schades en gevolgschades welke wordt geleden als gevolg van vertragingen, het niet afleveren van e-mail, verstoring en of mislukken van dataoverdracht, service- en of dienstonderbrekingen. Provider is niet aansprakelijk voor allerlei mogelijke schades en gevolgschades veroorzaakt door onkundig handelen door “Cliënt”. Gebruik van de door “Provider” verstrekte informatie of informatie beschikbaar gesteld middels de systemen, websites of andere gegevensdragers of media is voor eigen risico van “Cliënt”. “Provider” wordt door “Cliënt” niet aansprakelijk gehouden voor onnauwkeurigheden of de kwaliteit van verstrekte informatie verkregen via de systemen, websites of andere gegevensdragers of media gebruikt door “Provider”. “Provider” limiteert haar aansprakelijkheid en mogelijke schadevergoeding expliciet tot schades als gevolg van non-accessibility time of andere down times, naar rato van het maandelijks verschuldigde maandbedrag. “Provider” kan niet aansprakelijk worden gehouden voor alle schades die als gevolg van dergelijke non-beschikbaarheid optreedt.

9. Indien “Cliënt” zelf het beheer heeft over de VPS (Unmanaged VPS) is “Cliënt” geheel zelfstandig verantwoordelijk voor de beveiliging van het pakket. “Provider” verzorgt slechts de fysieke beveiliging van de VPS. “Cliënt” dient zelf zorg te dragen voor de installatie van security patches . “Provider” draagt zorg voor installatie van de security patches en updates (Managed VPS).

10. “Cliënt” waarborgt dat hij/zij, voor alle software die gebruikt wordt in verband met de door “Provider” geleverde diensten, beschikt over de juiste softwarelicenties en het recht heeft om alle toepasbare en door Cliënt gebruikte trademarks en van copyright voorzien materiaal mag gebruiken.

QuickSolid B.V. - Ambachtstraat 3B - 3732 CN De Bilt -Tel: +31850410404 - KvK-nummer: 64269124 - BTW: NL855592515B01